WYMIANA
1. O zaistniałej sytuacji należy poinformować nas droga mailową: kontakt@chillme.pl
2. Chęć wymiany należy zgłosić do 3 dni od otrzymania przesyłki, natomiast towar należy odesłać do 7 dni od otrzymania paczki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
3. PODSTAWOWYM WARUNKIEM WYMIANY TOWARU JEST JEGO ODESŁANIE W STANIE NIENARUSZONYM (BEZ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYTKOWANIA), Z METKAMI I DOWODEM ZAKUPU.
ADRES DO WYSYŁKI:
Marcin Piórkowski Szafomania.pl
ul. Dębowa 35/2
05-827 Grodzisk Mazowiecki
4. Towary nie spełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt Klienta.
5. Koszt przesyłki wymienianego towaru pokrywa ChillMe.pl
6. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się model produktu, na który chcesz dokonać wymiany.