Wszystkie produkty oferowane przez ChillMe.pl objęte są dwuletnim okresem gwarancji od daty zakupu. Gwarancja obejmuje wszystkie defekty wynikające z winy producenta.

Podstawa prawna: Ustawa z 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

ABY ZAREKLAMOWAĆ TOWAR KUPIONY W NASZYM SKLEPIE NALEŻY:

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie na kontakt@chillme.pl następujących informacji:

  1. Opis wady i okoliczności jej powstania,
  2. Prosimy o dołączenie 4 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt. Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt. Reklamowany towar należy odesłać na adres:

Marcin Piórkowski ChillMe.pl
ul. Dębowa 35/2
05-827 Grodzisk Mazowiecki

telefon: 577 799 796

Warunki reklamacji

1. Reklamacji podlegają jedynie wady ukryte powstałe z winy producenta.

2. Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużywanie się towaru,
  • uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie,wytarcie powłoki galwanicznej (okuć),  oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania towaru niezgodnie z przeznaczeniem,

3. Zawiadomienie nas o niezgodności towaru z umową musi nastąpić najpóźniej w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tejże niezgodności. Ponadto po stwierdzeniu niezgodności nie można użytkować uszkodzonego towaru.

4. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. Jeśli naprawa lub wymiana towaru na nowy jest niemożliwa, klientowi przysługuje częściowy lub  całkowity zwrot zapłaconej kwoty w zależności od skali uszkodzenia.

5. Po rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy drogą elektroniczną.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress