Wszystkie produkty oferowane przez ChillMe.pl objęte są dwuletnim okresem gwarancji od daty zakupu. Gwarancja obejmuje wszystkie defekty wynikające z winy producenta.
Podstawa prawna: Ustawa z 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
ABY ZAREKLAMOWAĆ TOWAR KUPIONY W NASZYM SKLEPIE NALEŻY:
W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie na kontakt@chillme.pl następujących informacji:
- Opis wady i okoliczności jej powstania,
- Prosimy o dołączenie 4 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt. Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt. Reklamowany towar należy odesłać na adres:
Marcin Piórkowski ChillMe.pl
ul. Dębowa 35/2
05-827 Grodzisk Mazowiecki
telefon: 577 799 796
Warunki reklamacji
1. Reklamacji podlegają jedynie wady ukryte powstałe z winy producenta.
2. Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się towaru,
- uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie,wytarcie powłoki galwanicznej (okuć), oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
- uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania towaru niezgodnie z przeznaczeniem,
3. Zawiadomienie nas o niezgodności towaru z umową musi nastąpić najpóźniej w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia tejże niezgodności. Ponadto po stwierdzeniu niezgodności nie można użytkować uszkodzonego towaru.
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego artykułu. Jeśli naprawa lub wymiana towaru na nowy jest niemożliwa, klientowi przysługuje częściowy lub całkowity zwrot zapłaconej kwoty w zależności od skali uszkodzenia.
5. Po rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy drogą elektroniczną.